Rozdíly v propagaci v ČR a USA na trhu rychloobrátkového zboží – Jakub Janda
Jakub Janda
Bakalářská práce
Rozdíly v propagaci v ČR a USA na trhu rychloobrátkového zboží
Anotace:
Práce se zabývá porovnáním přístupů k propagaci na trhu rychloobrátkového zboží na českém a americkém trhu. Toto porovnání je provedeno z teoretického i z praktického hladiska. V teoretické části je nejprve popsán propagační projekt, který obsahuje cíl, cílové skupiny, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V praktické části je pak na základě teoretického projektu porovnána …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3253
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Milan Puchýř, Jan Nováček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3253
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.