De positie van het Nederlands in Duitsland – Vendula Pavlištíková
Vendula Pavlištíková
Bachelor's thesis
De positie van het Nederlands in Duitsland
The position of Dutch in Germany
Abstract:
Tématem bakalářské práce je pozice nizozemštiny na území Německa. Práce je rozdělena do tří tématických okruhů a těmi jsou: nizozemština v německých spolkových republikách Dolní Sasko a Severní Porýní-Vestfálsko, nederlandistiky v Německu a nizozemští spisovatelé, kteří jsou v Německu oblíbení a jejich díla jsou nejčastěji překládána do němčiny. Cílem této práce je podat informace o těchto třech okruzíchAbstract:
Topic of my bachelor thesis is role of Dutch in Germany. Thesis is divided into three parts - Dutch in German Federal Republic - Saxony and North Rhineland-Westphalia, Dutch at university and Dutch writers who are famous in Germany and their books are the most transfered to Germany. Aim of thesis is to give an information about these three topics
Jazyk práce: Dutch
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedúci: Wilken W. K. H. Engelbrecht
- Oponent: Bas Hamers
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / odbor:
Filologie / Nizozemština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti a limity přeshraniční spolupráce a podpory minoritní etnické skupiny Lužických Srbů
Veronika Vélová -
Systém územní samosprávy v ČR a vybraných německých spolkových zemích
Radek Němeček -
Onderworpen aan de Koran: De beeldvorming van een liefdesrelatie tussen een Nederlander en een allochtoon in Robert Ankers Hajar en Daan en Abdelkader Benali's De Langverwachte
Martina Veliká -
German Energiewende: Implications for international competitiveness of energy-intensive industries in Germany
Yuliya Borshchevska -
Chinese FDI and its impact in Germany
Jen Chih Lee -
On the decline of pharmacies in Germany
Tim Gaebert -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
Strategická kultúra Spolkovej republiky Nemecko
Alena Rezková
Názov
Vložil
Vložené
Práva