Aneta Dykastová

Bachelor's thesis

Analýza komunikačního mixu vybraného výrobku společnosti B. Braun Medical

Analysis of communication mix of a particular product of the B. Braun Medical Company
Abstract:
Tato práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu 3D laparoskopického přístroje Einstein Vision společnosti B. Braun Medical, která se zabývá dovozem a distribucí přístrojů, nástrojů, prostředků a zařízení pro anestezii, intenzivní medicínu, kardiologii, chirurgii a mimotělní ošetření krve. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části je popsána teorie marketingu s důrazem …more
Abstract:
This thesis is focused on communication mix analysis of the Einstein Vision 3D laparoscopic system. It is a product of B. Braun Medical Company, which specializes in importing and distributing of devices, instruments, tools and equipment for anesthesia, intensive medicine, cardiology, surgery and extra corporeal blood treatment. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2013
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Juraj Šabatka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38247