Analýza komunikačního mixu vybraného výrobku společnosti B. Braun Medical – Aneta Dykastová
Aneta Dykastová
Bachelor's thesis
Analýza komunikačního mixu vybraného výrobku společnosti B. Braun Medical
Analysis of communication mix of a particular product of the B. Braun Medical Company
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu 3D laparoskopického přístroje Einstein Vision společnosti B. Braun Medical, která se zabývá dovozem a distribucí přístrojů, nástrojů, prostředků a zařízení pro anestezii, intenzivní medicínu, kardiologii, chirurgii a mimotělní ošetření krve. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části je popsána teorie marketingu s důrazem …viacAbstract:
This thesis is focused on communication mix analysis of the Einstein Vision 3D laparoscopic system. It is a product of B. Braun Medical Company, which specializes in importing and distributing of devices, instruments, tools and equipment for anesthesia, intensive medicine, cardiology, surgery and extra corporeal blood treatment. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38247
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Juraj Šabatka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38247
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Uplatnění komunikačního mixu na B2B trhu
Jaromír Kadeřábek -
Analýza marketingové komunikace podniku, působícího na B2B trhu
Ivana Juráková -
Špecifiká B2B marketingovej komunikácie v strojárenstve
Patrícia Kalatová -
Komunikační strategie na B2B pro Adwheels
Matěj Halama -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová