Aneta Dykastová

Bachelor's thesis

Analýza komunikačního mixu vybraného výrobku společnosti B. Braun Medical

Analysis of communication mix of a particular product of the B. Braun Medical Company
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu 3D laparoskopického přístroje Einstein Vision společnosti B. Braun Medical, která se zabývá dovozem a distribucí přístrojů, nástrojů, prostředků a zařízení pro anestezii, intenzivní medicínu, kardiologii, chirurgii a mimotělní ošetření krve. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části je popsána teorie marketingu s důrazem …viac
Abstract:
This thesis is focused on communication mix analysis of the Einstein Vision 3D laparoscopic system. It is a product of B. Braun Medical Company, which specializes in importing and distributing of devices, instruments, tools and equipment for anesthesia, intensive medicine, cardiology, surgery and extra corporeal blood treatment. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedúci: Přemysl Průša
  • Oponent: Juraj Šabatka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38247