Electronic Marketing in Small and Medium Business – Bc. Tugba Bozkurtová
Bc. Tugba Bozkurtová
Bakalářská práce
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Anotace:
Marketingová strategie představuje pro organizace klíčový prvek úspěchu. Realizace úspěšné marketingové strategie je stejně důležitá jako konceptualizace a vytváření. Prostřednictvím marketingové strategie implementace firmy využívají vzácných zdrojů prostřednictvím marketingových schopností, aby dosáhly stanovených cílů. Pro ilustraci hodnoty marketingové strategie a postupu implementace byla provedena …víceAbstract:
Marketing strategy represents a key element of success for organizations. Executing an successful marketing strategy is just as main as conceptualizing and creating it. Through marketing strategy implementation firms employ scarce resources through marketing capabilities in order to attain the set goals and targets. In order to illustrate the value of marketing strategy and the procedure of implementation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j67p0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
The Perceived Value and Effect of Social Media Marketing on Customer Engagement
Nabi Abbasaliyev -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart