Bc. Tugba Bozkurtová

Bakalářská práce

Electronic Marketing in Small and Medium Business

Electronic Marketing in Small and Medium Business
Anotace:
Marketingová strategie představuje pro organizace klíčový prvek úspěchu. Realizace úspěšné marketingové strategie je stejně důležitá jako konceptualizace a vytváření. Prostřednictvím marketingové strategie implementace firmy využívají vzácných zdrojů prostřednictvím marketingových schopností, aby dosáhly stanovených cílů. Pro ilustraci hodnoty marketingové strategie a postupu implementace byla provedena …více
Abstract:
Marketing strategy represents a key element of success for organizations. Executing an successful marketing strategy is just as main as conceptualizing and creating it. Through marketing strategy implementation firms employ scarce resources through marketing capabilities in order to attain the set goals and targets. In order to illustrate the value of marketing strategy and the procedure of implementation …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication