Bc. Lucie Janečková
Master's thesis
Rozbor image vybrané firmy
Image analysis of selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá rozborem image vybrané firmy. V několika kapitolách jsou popsány jednotlivé složky firemní identity, která je úzce spjata s firemní image. Jelikož autorka práce zvolila pro rozbor image firmu/společnost z oblasti pojišťovnictví, je několik kapitol zaměřeno právě na toto odvětví. K analýze firemní image je využito metody dotazování, přičemž se autorka práce dotazovala …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the image analysis of selected company. In several chapters are described individual components of corporate identity that are closely related to corporate image. Since the author of the diploma chose for image analysis of the company instance, several chapters are focused on this sector. The analysis of the company image uses the questionnaire method, and the author …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ao71d/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Firemní kultura a firemní komunikace ve vybraném podniku
Stanislav Hruza -
Firemní kultura a firemní komunikace
Michaela Černá