Propagační aktivity vybraného nakladatelského domu – Mgr. Eva NEDBALOVÁ
Mgr. Eva NEDBALOVÁ
Bachelor's thesis
Propagační aktivity vybraného nakladatelského domu
Promotion activities of selected publishing house
Abstract:
Prostředí nakladatelských domů v České republice, analýza teorie komunikace a organizace nakladatelských domů. Prostředky propagace knihy. Historie a současnost nakladatelského domu Fragment, jeho komunikační aktivity, jejich rozsah a význam. Výzkum zaměřený na literaturu pro děti a mládež. Knihkupectví, jako komunikát, zákaznické vnímání knih a účinnost jednotlivých propagačních prostředků. Návrhy …moreAbstract:
Backround of publishing houses in Czech republic, theoretical analyse of communication and organization of publishing houses. The tools within book promotion the history an the present day conditions of the publishing house Fragment, it´s communication activities, their quantifications and bearing. The subject of my research is the literature for childrens and youths. The bookstores communicativity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2007
Identifier:
4824
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEDBALOVÁ, Eva. Propagační aktivity vybraného nakladatelského domu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum - výzkum propagace a komunikace produktu
Radek Šonka -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Proměny soukromé sbírky v muzeum - prezentace a propagace muzea Lednice dávná aneb Jak se žilo za tatíčka Masaryka
Milena Kučeříková -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Zvýšení propagace projektu Relaxační zóna
Alžběta NĚMEČKOVÁ -
Analýza nabídky sportovních kurzů VŠE a jejich propagace
Tereza Babincová