Propagační aktivity vybraného nakladatelského domu – Mgr. Eva NEDBALOVÁ
Mgr. Eva NEDBALOVÁ
Bachelor's thesis
Propagační aktivity vybraného nakladatelského domu
Promotion activities of selected publishing house
Anotácia:
Prostředí nakladatelských domů v České republice, analýza teorie komunikace a organizace nakladatelských domů. Prostředky propagace knihy. Historie a současnost nakladatelského domu Fragment, jeho komunikační aktivity, jejich rozsah a význam. Výzkum zaměřený na literaturu pro děti a mládež. Knihkupectví, jako komunikát, zákaznické vnímání knih a účinnost jednotlivých propagačních prostředků. Návrhy …viacAbstract:
Backround of publishing houses in Czech republic, theoretical analyse of communication and organization of publishing houses. The tools within book promotion the history an the present day conditions of the publishing house Fragment, it´s communication activities, their quantifications and bearing. The subject of my research is the literature for childrens and youths. The bookstores communicativity …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Identifikátor:
4824
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEDBALOVÁ, Eva. Propagační aktivity vybraného nakladatelského domu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum - výzkum propagace a komunikace produktu
Radek Šonka -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Proměny soukromé sbírky v muzeum - prezentace a propagace muzea Lednice dávná aneb Jak se žilo za tatíčka Masaryka
Milena Kučeříková -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Zvýšení propagace projektu Relaxační zóna
Alžběta NĚMEČKOVÁ -
Analýza nabídky sportovních kurzů VŠE a jejich propagace
Tereza Babincová