Mgr. Eva NEDBALOVÁ

Bakalářská práce

Propagační aktivity vybraného nakladatelského domu

Promotion activities of selected publishing house
Anotace:
Prostředí nakladatelských domů v České republice, analýza teorie komunikace a organizace nakladatelských domů. Prostředky propagace knihy. Historie a současnost nakladatelského domu Fragment, jeho komunikační aktivity, jejich rozsah a význam. Výzkum zaměřený na literaturu pro děti a mládež. Knihkupectví, jako komunikát, zákaznické vnímání knih a účinnost jednotlivých propagačních prostředků. Návrhy …více
Abstract:
Backround of publishing houses in Czech republic, theoretical analyse of communication and organization of publishing houses. The tools within book promotion the history an the present day conditions of the publishing house Fragment, it´s communication activities, their quantifications and bearing. The subject of my research is the literature for childrens and youths. The bookstores communicativity …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Identifikátor: 4824

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NEDBALOVÁ, Eva. Propagační aktivity vybraného nakladatelského domu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace