Jiřina Kohoutová

Bakalářská práce

Influence de la publicité sur le jeune consommateur

Influence of the advertisement on the young consumer
Abstract:
The aim of this bachelor work is to find out about the attitude of young consumers to advertising, why there are popular and unpopular advertisements and whether or not they think they are influenced by advertising. The work describes processes which are used by professionals when they are creating an effective advertisement. The work also explains the use of psychology in advertising. The practical …více
Abstract:
Cílem práce je zjistit postoj mladého spotřebitele vůči reklamě, proč má své oblíbené nebo neoblíbené reklamy a hlavně jestli se cítí být reklamou ovlivňován. V práci jsou popsány postupy, jež reklamní odborníci využívají k vytvoření účinné reklamy a je zde také vysvětlena role psychologie v reklamě. Praktická část obsahuje analýzu vztahu mezi mladým spotřebitelem a reklamou uskutečněnou na základě …více
 
 
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
  • Vedoucí: Marie Laure Leiciagueçahar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.