Kyrylo Kalinov
Bakalářská práce
YouTube v rámci podniků NEWTON TV
YouTube as part of bussines NEWTON TV
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat a analyzovat roli YouTube jako strategického nástroje pro podniky a vliv, který má na jejich marketing, komunikaci a celkové obchodní strategie. Cílem studie je poskytnout hloubkové pochopení toho, jak společnosti využívají YouTube, konkrétní způsoby, jakými je používán, a potenciální výhody a výzvy používání YouTube jako strategického nástroje. Zjištění této …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to explore and analyze the role of YouTube as a strategic tool for businesses and the impact it has on their marketing, communication and overall business strategies. The study aims to provide an in-depth understanding of how companies use YouTube, the specific ways in which it is used, and the potential benefits and challenges of using YouTube as a strategic tool …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
- Oponent: Michal Mervart, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The impact of digitalization on product launch process in the B2B market for small and medium-size enterprises
Alexander Salmen -
Automation and Digitalization in Financial Accounting and Auditing - Status Quo and Future Prospects for Auditors and Companies in Germany
Thao Hien Nguyen -
Jazyk herní kultury - studie sociolektu a diskurzivní analýza lingvistických rysů typických pro Twitch.tv
Markéta VÁCHALOVÁ -
Politická korektnost Twitch.tv pohledem libertariánské svobody tržní výměny informací
Jiří RYTINA -
Analýza spotřebitelského chování uživatelů služby Twitch
Barbora Fišová -
Streamování na Twitch.tv jako forma performance
Tomáš Bartošík -
Platforma pro živé vysílání Twitch jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Fiala -
Typologie uživatelů platformy Twitch.tv
Daniel Tomek