Aplikace znalostí a dovedností získaných účastí na projektu OP VK "Profesní podpora pedagogů předškolního vzdělávání" do praxe - kvalitativní výzkumné šetření – Lucie ŠŮSOVÁ
Lucie ŠŮSOVÁ
Bakalářská práce
Aplikace znalostí a dovedností získaných účastí na projektu OP VK "Profesní podpora pedagogů předškolního vzdělávání" do praxe - kvalitativní výzkumné šetření
Application of knowledge and skills gained by participating in the project OP VK "Professional support of teachers of preschool education" into practice - qualitative research
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na projekt ,,Profesní podpora pedagogů předškolního vzdělávání." Cílem práce bylo zjištění motivů pro přihlášení se do kurzů projektu. Dále se cíle týkaly zjištění přínosů a úskalí, která vnímají samotné účastnice kurzů, ale také další pedagogičtí zaměstnanci mateřských škol, kde účastnice pracují. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část …víceAbstract:
This Bachelor thesis is focused on the project ,,Professional support for teachers of preschool education." The goal of the study was to determine the motives for signing up for the courses. Furthermore, it relates to benefits and difficulties perceived by the course participants themselves, but also by education employees of kindergartens, where the participants work. The thesis consists of two parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2016
Zveřejnit od: 4. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miluše VÍTEČKOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠŮSOVÁ, Lucie. \textit{Aplikace znalostí a dovedností získaných účastí na projektu OP VK ''Profesní podpora pedagogů předškolního vzdělávání'' do praxe - kvalitativní výzkumné šetření}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/e33wvg/.
Jak správně citovat práci
ŠŮSOVÁ, Lucie. Aplikace znalostí a dovedností získaných účastí na projektu OP VK "Profesní podpora pedagogů předškolního vzdělávání" do praxe - kvalitativní výzkumné šetření. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Profesní podpora pedagoga při zajištění zážitkových kurzů
Anna VELKOVÁ -
Podpora profesního rozvoje u začínajících pedagogů 1. stupně ZŠ
Amálie MALOVANÁ -
Další vzdělávání učitelek mateřské školy jako významný faktor determinující kvalitu předškolního vzdělávání
Barbora BUKOVJANOVÁ -
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků v prostředí střední školy z pohledu motivace
Jana Obermanová -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků mateřských škol
Barbora Kurečková -
Sebeúčinnost učitelů v kontextu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Lucie Fruhwirtová -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků na středních školách
Zdeňka Täuberová
Název
Vložil
Vloženo
Práva