Public relation vybranej finančnej inštitúcie – Libor Füzy
Libor Füzy
Bachelor's thesis
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Public Relation of selected financial institution
Abstract:
The bachelor thesis focuses on Public relations (PR) area in selected financial institution, in this case Československá obchodná banka, a. s. (ČSOB, a. s.). The first chapter focused on the analyse of theoretical bases PR, explain current methods in this area, as well as at home and abroad. Significant part deals with the Marketing communication and Communication mix. The Second chapter is based on …viacAbstract:
Práca sa venuje problematike Public Relations (ďalej PR) vo vybranej finančnej inštitúcií, v tomto prípade v Československej obchodnej banke, a.s. (ďalej ČSOB, a. s.). Prvá kapitola je zameraná na analýzu teoretických východísk PR, popisuje súčasný stav riešenia problematiky doma a v zahraničí. Osobitný priestor je venovaný marketingovej komunikácii a komunikačnému mixu. Druhá kapitola je zameraná …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xvnqe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
- Oponent: Ing. Valér Demjan, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Plánování a řízení projektu ve firmě Československá obchodní banka, a. s.
Vladimír Beneš -
Poplatky za služby na běžných účtech, porovnání v Komerční bance, ČSOB, FIO Bance, mBank a Air Bank
František Hartmann -
Zhodnocení finanční situace vybrané banky/bank na bázi účetních výkazů
Radek Cvešpr -
Československá obchodní banka v letech 1964 - 1989
Petra Podlipská -
Hodnocení produktových portfolií bank – srovnávací analýzy produktů vybraných bank z hlediska klienta a banky
Eliška Černá -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková