Finanční sektor jako významný faktor digitalizace v České republice – Lukáš Gembčík
Lukáš Gembčík
Master's thesis
Finanční sektor jako významný faktor digitalizace v České republice
Financial sector as an important factor of digitization in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá digitalizací finančních institucí v České republice, zejména novými trendy jako umělá inteligence, datová analytika, cloudové služby, blockchainové technologie či internet věcí. Cílem práce bylo zhodnotit úroveň digitální zákaznické zkušenosti z pohledu zákazníků finančních institucí a nabídnout přehled oblastí, ve kterých své produkty a služby finanční instituce mezi lety …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the digitization of financial institutions in the Czech Republic, especially with new trends such as artificial intelligence, data analytics, cloud services, blockchain technologies or the Internet of Things. The aim of the work was to evaluate the level of digital customer experience from the perspective of customers of financial institutions and offer an overview of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79597
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2020
- Supervisor: Zuzana Stuchlíková
- Reader: Jakub Jedlinský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79597
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem
Elina Stocker -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Radim Zacios -
Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace
Fortune Nwaiwu -
Customer Experience
Matej Sršeň -
The Millennial Shopper: Rethinking Customer Experience in the Digital Age
Zuzana Sleziaková -
The positive effects of Covid 19 on digital transformation: Evidence from the banking sector of Ghana
Gyasi Yeboah -
Technology and corporate governance – artificial intelligence, blockchain and crypto
Kristian Pekar -
To what extent can originality and authorship be defined with the interference of Artificial Intelligence?
Gayoun Ji