Výuková aplikace počítačových sítí pro virtuální realitu Oculus Quest – Václav Seidler
Václav Seidler
Bakalářská práce
Výuková aplikace počítačových sítí pro virtuální realitu Oculus Quest
Computer Networks Educational Application for Oculus Quest Virtual Reality
Anotace:
Cílem práce je seznámení se s vývojem aplikací pro virtuální realitu a vytvoření výukové aplikace počítačových sítí pro virtuální realitu Oculus Quest. Výuková aplikace bude sloužit pro úvodní seznámení se s problematikou počítačových sítí, přenášených paketů a jejich vizualizaci. Pro vývoj aplikace bude použit jazyk C# a game engine Unity. Aplikace bude primárně vyvíjena a optimalizována pro headset …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.