Anna Klimková

Bakalářská práce

Manipulace v marketingu

Marketing Manipulation
Anotace:
Bakalářské práce se zabývá podstatu manipulativních technik v oblasti marketingu. Vysvětluje manipulaci a zásady, jak na manipulaci reagovat, manipulativními strategiemi a rozboru dvou autorů. Dále se věnuje technikám manipulace, marketingu a jeho propojení s reklamou. V polední části se práce zabývá smyslovým marketingem, který se skládá ze sluchu, čichu, hmatu a zraku a v neposlední řade mediální …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the essence of manipulative techniques in the field of marketing. It explains manipulation and the principles of how to respond to manipulation, manipulative strategies and the analysis of two authors. He also deals with techniques of manipulation, marketing and its connection with advertising. In the noon part the work deals with sensory marketing, which consists of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.
  • Oponent: Romana Žihlavníková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON