Anna Klimková
Bachelor's thesis
Manipulace v marketingu
Marketing Manipulation
Abstract:
Bakalářské práce se zabývá podstatu manipulativních technik v oblasti marketingu. Vysvětluje manipulaci a zásady, jak na manipulaci reagovat, manipulativními strategiemi a rozboru dvou autorů. Dále se věnuje technikám manipulace, marketingu a jeho propojení s reklamou. V polední části se práce zabývá smyslovým marketingem, který se skládá ze sluchu, čichu, hmatu a zraku a v neposlední řade mediální …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the essence of manipulative techniques in the field of marketing. It explains manipulation and the principles of how to respond to manipulation, manipulative strategies and the analysis of two authors. He also deals with techniques of manipulation, marketing and its connection with advertising. In the noon part the work deals with sensory marketing, which consists of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2022
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.
- Reader: Romana Žihlavníková, Mgr.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Machiavelismus a strategie sociální interakce v kontextu interpersonální závislosti
Jaroslav Malena -
Manipulace ze strany klientů/klientek azylových domů a strategie jejího zvládání
Lucie Černá -
Argumentace a manipulace - vzájemně se prostupující řečivé strategie
Mirsada SELIMOVIĆ -
Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)
Andrea Jordanová -
Jazykové techniky manipulace v reklamě.
Ekaterina MALYSHEVA -
Ovlivňování a manipulace v reklamě
Nadezhda Shekhovtsova -
Manipulace v reklamě a její vliv na žáky druhého stupně základních škol
Veronika Dostálková -
Vizualita jako nástroj manipulace v reklamě
Lucie Kilianová