Marketingová strategie společnosti LUSH na českém trhu – Ngoc Hoa Bui
Ngoc Hoa Bui
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti LUSH na českém trhu
Marketing strategy of LUSH company on the Czech market.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti LUSH na českém trhu. Tato práce je strukturována do dvou částí, teoretické a praktické části. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku marketingu a popsání marketingových nástrojů jako SWOT analýza nebo marketingový mix. Dále jsou v této kapitole charakterizovány pojmy: značka, green marketing a CSR. Praktická část …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze marketing strategy of company called LUSH on the Czech market. This bachelor thesis is structured into two parts, theoretical and practical. The theoretical is focused on defining marketing and marketing tools such as SWOT analysis or marketing mix. Furthermore, terms like brand, green marketing and CSR are also characterized in this chapter. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84898
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2019
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84898
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Green marketing
Ivana Knežević -
Analýza Green Marketingu
Patrícia Čepáková -
Analysis of Green Marketing in Russian Large Enterprises (Case Study of Company VkusVill)
Ivan Rozhko