Návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller – Petr Osina
Petr Osina
Bachelor's thesis
Návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller
A Proposal to Introduce a Loyalty Program into Chain iStores - Apple Premium Reseller
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores za účelem podpory prodeje. Cílem práce je vyzkoumat celkový zájem o potenciální věrnostní program a porovnat možné výhody s konkurenčními obchodními sítěmi. Výsledkem zkoumání bude komparace konkurenčních programů a navrhnout vlastní věrnostní program tak, aby byl efektivní na zvýšení prodeje a spokojenosti …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with a proposal to introduce a loyalty program in iStores sales networks for the purpose of promoting sales. The aim of the work is to explore the overall interest in a potential loyalty program and compare possible advantages with competing business networks. The result of this research will be a comparison of competing programs and propose own loyalty program to be effective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OSINA, Petr. \textit{Návrh na zavedení věrnostního programu v~prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/e424ee/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Osina, Petr. Návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple
Petr Prokeš -
Využití trendů marketingové komunikace k zvýšení percepce značky Apple v ČR
Tereza Mistolerová -
Marketingová komunikace a vnímání značky společnosti Apple Inc. v České republice
Pavel Berežný -
Marketingová komunikace společnosti Apple
Sofiya Stolovitskaya -
Analýza marketingové komunikace značky Apple
Jana Marečková -
Analýza marketingové komunikace značky Apple
Roman Kudláček -
Steve Jobs a jeho vliv na vývoj marketingové komunikace
Filip Melichar -
Steve Jobs a jeho vliv na vývoj marketingové komunikace
Veronika Pilátová