Návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller – Petr Osina
Petr Osina
Bachelor's thesis
Návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller
A Proposal to Introduce a Loyalty Program into Chain iStores - Apple Premium Reseller
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores za účelem podpory prodeje. Cílem práce je vyzkoumat celkový zájem o potenciální věrnostní program a porovnat možné výhody s konkurenčními obchodními sítěmi. Výsledkem zkoumání bude komparace konkurenčních programů a navrhnout vlastní věrnostní program tak, aby byl efektivní na zvýšení prodeje a spokojenosti …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with a proposal to introduce a loyalty program in iStores sales networks for the purpose of promoting sales. The aim of the work is to explore the overall interest in a potential loyalty program and compare possible advantages with competing business networks. The result of this research will be a comparison of competing programs and propose own loyalty program to be effective …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OSINA, Petr. \textit{Návrh na zavedení věrnostního programu v~prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/e424ee/.
Jak správně citovat práci
Osina, Petr. Návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple
Petr Prokeš -
Využití trendů marketingové komunikace k zvýšení percepce značky Apple v ČR
Tereza Mistolerová -
Marketingová komunikace a vnímání značky společnosti Apple Inc. v České republice
Pavel Berežný -
Marketingová komunikace společnosti Apple
Sofiya Stolovitskaya -
Analýza marketingové komunikace značky Apple
Jana Marečková -
Analýza marketingové komunikace značky Apple
Roman Kudláček -
Steve Jobs a jeho vliv na vývoj marketingové komunikace
Filip Melichar -
Steve Jobs a jeho vliv na vývoj marketingové komunikace
Veronika Pilátová