Použití insightů (vhledů) v komerční komunikaci cílené na ženy – Pavla Dúbravská
Pavla Dúbravská
Doctoral thesis
Použití insightů (vhledů) v komerční komunikaci cílené na ženy
Application of insights in commercial communication targeted at women
Abstract:
Komerční komunikace jsou často obviňovány ze stereotypizace zobrazování žen v reklamě. Na jednu stranu ženy do určité míry očekávají a vyžadují v reklamách "lepší a jednodušší svět". Ve většině případů se však ženy v komerčních komunikátech cítí zjednodušené. Z reklamní praxe i teorie je pro souznění značky a cílové skupiny, pro pocit porozumění, klíčový insight. Pokud je komunikace postavena na vhodně …moreAbstract:
Commercial communications is often accused of stereotyping when picturing women in commercials. To certain extent women expect and ask for "better and easier world" when it comes to advertising. In many cases however women tend to feel simplified. Both from advertising theory and practice insight is crucial for advertising to resonate with its target audience. If the communication is built on well …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36159
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: Anna Klosová
- Reader: Dana Zadražilová, Jana Přikrylová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36159
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní ekonomické vztahy
Theses on a related topic
-
Analýza efektivnosti marketingové komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Veronika Gabrielová -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Lea Nechvílová -
Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie
Pavlína Stoklasová -
Marketingové komunikace českých sportovních značek
Štěpánka Potočková -
Marketingová komunikace společnosti Avon
Dominika Netíková -
Marketingové komunikace značky L´Oréal Paris
Thanh Hang Nguyen -
Analýza komunikace značky Made in Czechia ve vybraném regionu světa
Nela Figurová