Použití insightů (vhledů) v komerční komunikaci cílené na ženy – Pavla Dúbravská
Pavla Dúbravská
Disertační práce
Použití insightů (vhledů) v komerční komunikaci cílené na ženy
Application of insights in commercial communication targeted at women
Anotace:
Komerční komunikace jsou často obviňovány ze stereotypizace zobrazování žen v reklamě. Na jednu stranu ženy do určité míry očekávají a vyžadují v reklamách "lepší a jednodušší svět". Ve většině případů se však ženy v komerčních komunikátech cítí zjednodušené. Z reklamní praxe i teorie je pro souznění značky a cílové skupiny, pro pocit porozumění, klíčový insight. Pokud je komunikace postavena na vhodně …víceAbstract:
Commercial communications is often accused of stereotyping when picturing women in commercials. To certain extent women expect and ask for "better and easier world" when it comes to advertising. In many cases however women tend to feel simplified. Both from advertising theory and practice insight is crucial for advertising to resonate with its target audience. If the communication is built on well …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36159
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Anna Klosová
- Oponent: Dana Zadražilová, Jana Přikrylová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36159
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní ekonomické vztahy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza efektivnosti marketingové komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Veronika Gabrielová -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Lea Nechvílová -
Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie
Pavlína Stoklasová -
Marketingové komunikace českých sportovních značek
Štěpánka Potočková -
Marketingová komunikace společnosti Avon
Dominika Netíková -
Marketingové komunikace značky L´Oréal Paris
Thanh Hang Nguyen -
Analýza komunikace značky Made in Czechia ve vybraném regionu světa
Nela Figurová