Pavla Dúbravská

Disertační práce

Použití insightů (vhledů) v komerční komunikaci cílené na ženy

Application of insights in commercial communication targeted at women
Anotace:
Komerční komunikace jsou často obviňovány ze stereotypizace zobrazování žen v reklamě. Na jednu stranu ženy do určité míry očekávají a vyžadují v reklamách "lepší a jednodušší svět". Ve většině případů se však ženy v komerčních komunikátech cítí zjednodušené. Z reklamní praxe i teorie je pro souznění značky a cílové skupiny, pro pocit porozumění, klíčový insight. Pokud je komunikace postavena na vhodně …více
Abstract:
Commercial communications is often accused of stereotyping when picturing women in commercials. To certain extent women expect and ask for "better and easier world" when it comes to advertising. In many cases however women tend to feel simplified. Both from advertising theory and practice insight is crucial for advertising to resonate with its target audience. If the communication is built on well …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Anna Klosová
  • Oponent: Dana Zadražilová, Jana Přikrylová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36159

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doktorský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní ekonomické vztahy