Ekonometrická analýza efektu komunikačních kanálů na webové vyhledávání – Lukáš Veverka
Lukáš Veverka
Bakalářská práce
Ekonometrická analýza efektu komunikačních kanálů na webové vyhledávání
Econometric analysis of the effect of media types on searching the web
Anotace:
V dnešní době, kdy data existují téměř o všem, jsou pro mnohé firmy velkou výzvou metody zpracování dat. Přestože data sbírají, neumí z nich většinou vyvozovat závěry. V marketingových odděleních je to například obtížné a nepřesné odhadování ROI nebo také problém nevyzpytatelné poptávky. K objasnění obou zmíněných problémů je vhodné použít ekonometrickou …víceAbstract:
In these days, when there are data almost about everything, it is a big challenge for companies to process all the data. Even though they collect them, they usually cannot infer decisions from them. For example in marketing departments it is a complicated and inaccurate estimation of ROI or unpredictable demand. It is appropriate to use econometric analysis in these cases. Empirical research will analyze …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74165
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
- Vedoucí: Tomáš Formánek
- Oponent: Marek Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74165
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii