Internet a marketingová komunikace – Bc. Ondřej Kraffer
Bc. Ondřej Kraffer
Bakalářská práce
Internet a marketingová komunikace
Internet and marketing communication
Anotace:
V této práci se snažím objasnit, jak by měla vypadat propagace na internetových stránkách s následným obchodováním zboží v internetových obchodech. Teoretická část se skládá ze tří kapitol, ve kterých jsou vyjmenovány základní informace o internetu, o jeho používání jako dobrého nástroje pro komunikaci se zákazníkem a informací o elektronickém obchodování. Dále zde popisuji, jak by se mohl nejlépe …víceAbstract:
In those work try clear up, how would had look publicity on Internet pages with resulting traffic goods on Internet business. Theoretic part piles of the three capitol. Are here enumerated basic information on Internet cafe, using Internet cafe like good tools for communication consumer and information on electronic traffic. Further here describe how would could best sell product in terms of electronic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bk36e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace s pacienty s tracheostomickou kanylou
Michaela Pokorná -
Vývoj e-Governmentu v České republice se zaměřením na usnadnění komunikace s veřejnou správou
Dominik Brož -
Specifika komunikace s pacienty na umělé plicní ventilaci a zkušenosti sester s augmentativními a alternativními komunikačními pomůckami
Veronika ŽŮRKOVÁ -
Výuka písemné a elektronické komunikace s využitím výpočetních technologií
Jitka Káplová -
Elektronická komunikace s OSSZ - elektronické podání
Eva NOVOTNÁ -
Elektronická komunikace státu s občany
Miroslava Zuntová -
Elektronické obchodování
Dita Faturová -
Strategie podniků v elektronickém obchodování z pohledu zákazníka
Martina Svobodová