Bc. Ondřej Kraffer

Bakalářská práce

Internet a marketingová komunikace

Internet and marketing communication
Anotace:
V této práci se snažím objasnit, jak by měla vypadat propagace na internetových stránkách s následným obchodováním zboží v internetových obchodech. Teoretická část se skládá ze tří kapitol, ve kterých jsou vyjmenovány základní informace o internetu, o jeho používání jako dobrého nástroje pro komunikaci se zákazníkem a informací o elektronickém obchodování. Dále zde popisuji, jak by se mohl nejlépe …více
Abstract:
In those work try clear up, how would had look publicity on Internet pages with resulting traffic goods on Internet business. Theoretic part piles of the three capitol. Are here enumerated basic information on Internet cafe, using Internet cafe like good tools for communication consumer and information on electronic traffic. Further here describe how would could best sell product in terms of electronic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní