Bc. Anna Hrachovcová

Master's thesis

Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí

Marketing situational analysis of the company using the analysis of marketing environment
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou situační analýzou podniku s využitím analýz marketingového prostředí. Pro řešení a výzkum této práce byl zvolen podnikatelský subjekt Olivův pivovar s. r. o. Obecná část obsahuje teoretická východiska práce, základní pojmy, podstatu marketingu a jeho jednotlivé části, termíny a metody práce. K vypracování obecné části je využita knižní a elektronická publikace …more
Abstract:
This diploma thesis deals with marketing situation analysis of the company using analyses of marketing environment. The business entity Olivův pivovar s. r. o. has been selected for the purpose of the analysis. The thesis consists of two main parts - a general part and a result part. The general part is based on literature research and includes several sections. These are theoretical background, basic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní