Analysis of Chinese Enterprises Under the Background “Made in China 2025” – Sailing Chen
Sailing Chen
Bachelor's thesis
Analysis of Chinese Enterprises Under the Background “Made in China 2025”
Analýza čínských podniků v pozadí „Made in China 2025“
Abstract:
Účelem této práce je analyzovat čínské podniky v pozadí „Made in China 2025“ a jak mohou být čínské podniky konkurenceschopnější a známé v celosvětovém měřítku na základě domácích a zahraničních výzkumů a teorií, zkušeností a podpory internacionalizace podniků národní strategie. Tato práce obsahuje první část pozadí národní strategie a výzkumu a studuje postavení a charakteristiku internacionalizace …moreAbstract:
The purpose of this paper is to analysis Chinese enterprises under the background “Made in China 2025”, and how Chinese enterprises can be more competitive and well-known in the global stage based on domestic and foreign researches and theories, corporate internationalization experience and support of national strategy. This paper includes the first part background of national strategy and research …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79946
Thesis defence
- Date of defence: 2020
- Supervisor: Karel Pernica
- Reader: Ladislav Tyll
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79946
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Theses on a related topic
-
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Business strategy for Agricultural cooperative "Berry Partner"
Olha Kondratiuk -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Business Strategy of an Acommodation Provider in European Market and its Response to Covid-19
Kyryl Tereshchenko