Využití nízkonákladových komunikačních nástrojů v praxi – Kateřina Dvořáková
Kateřina Dvořáková
Bakalářská práce
Využití nízkonákladových komunikačních nástrojů v praxi
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je „Využití nízkonákladových komunikačních nástrojů v praxi.“ Popisuje a rozebírá takové nástroje marketingové komunikace, které splňují podmínku nízkonákladovosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou diskutovány podklady z dostupné odborné literatury. V praktické části jsou uváděny poznatky z teorie do praxe na základě uskutečněného dotazníkového …víceAbstract:
The goal of this thesis is “The Usage of Low Cost Communication Tools in Praxis”. This thesis describes and examines tools of marketing communication that are in compliance with the low cost terms. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. The first part discusses the technical literature sources. In the practical part the theoretical findings are transferred into praxis based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/e4hpul/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikační kampaně
Martin Dejmal -
Analýza využití nízkonákladových komunikačních nástrojů
Adéla Ryšavá -
Návrh komunikační strategie pro firmu SportWave, s.r.o.
Kateřina Buzková -
Low-cost monitoring of smartcard communication using single-board computer applied to Bitcoin transaction signing
Lejla Džaferbegović -
Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností
Jana Boháčková -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu
Název
Vložil
Vloženo
Práva