Využití nízkonákladových komunikačních nástrojů v praxi – Kateřina Dvořáková
Kateřina Dvořáková
Bachelor's thesis
Využití nízkonákladových komunikačních nástrojů v praxi
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je „Využití nízkonákladových komunikačních nástrojů v praxi.“ Popisuje a rozebírá takové nástroje marketingové komunikace, které splňují podmínku nízkonákladovosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou diskutovány podklady z dostupné odborné literatury. V praktické části jsou uváděny poznatky z teorie do praxe na základě uskutečněného dotazníkového …moreAbstract:
The goal of this thesis is “The Usage of Low Cost Communication Tools in Praxis”. This thesis describes and examines tools of marketing communication that are in compliance with the low cost terms. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. The first part discusses the technical literature sources. In the practical part the theoretical findings are transferred into praxis based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Identifier:
http://theses.cz/id/e4hpul/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Využití nízkonákladových komunikačních nástrojů v praxi}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o. 2015. Available from: https://theses.cz/id/e4hpul/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bachelor programme / field:
Ekonomie a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Analýza komunikační kampaně
Martin Dejmal -
Analýza využití nízkonákladových komunikačních nástrojů
Adéla Ryšavá -
Návrh komunikační strategie pro firmu SportWave, s.r.o.
Kateřina Buzková -
Low-cost monitoring of smartcard communication using single-board computer applied to Bitcoin transaction signing
Lejla Džaferbegović -
Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností
Jana Boháčková -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights