Editor světel ve virtuální realitě – Mgr. Martin Bezděka
Mgr. Martin Bezděka
Bachelor's thesis
Editor světel ve virtuální realitě
Lights Editor in Virtual Reality
Anotácia:
Obsahem této práce bylo vytvoření editoru světel ve virtuální realitě. Editor byl implementován jako rozšíření aplikace pro virtuální realitu VRECKO. Poskytuje jak interaktivní tvorbu světelných zdrojů, tak definici pomocí XML parametrů. Pro realističtější vzhled scény byl výpočet světel implementován podle Phongova modelu osvětlení a byly implementovány techniky pro výpočet tvrdých a měkkých stínů …viacAbstract:
The aim of this thesis was to develop a lights editor for virtual reality environment. The editor was implemented as a plug-in for VRECKO (the application for virtual reality). It provides an interactive creation of light sources as well as light definition using XML parameters. The light computation was implemented according to Phong’s lighting model to achieve more realistic appearance. Shadow techniques …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m5ih6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedúci: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Informatics / Computer Graphics and Image Processing
Práce na příbuzné téma
-
Pokročilé efekty v knihovně OpenSceneGraph
Jaroslav Trtík -
Editor strunových soch ve virtuální realitě
Martin Bezděka -
Letecká simulace v prostředí virtuální reality
Ján Meravý -
Tvorba kabelových propojení ve virtuálních scénách
Martin Vavrušák