Faktory ovlivňující zákaznickou spokojenost na klinice estetické medicíny – Barbora Fučíková
Barbora Fučíková
Diplomová práce
Faktory ovlivňující zákaznickou spokojenost na klinice estetické medicíny
Factors influencing aesthetic clinic customer satisfaction
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníka ve vybraném zdravotnickém zařízení estetické a plastické medicíny. Práce si klade za cíl určit faktory, které ovlivňují spokojenost zákazníků dané kliniky a potvrdit či vyvrátit výzkumné hypotézy týkající se zákaznické spokojenosti. Práce předkládá definici typického zákazníka kliniky na základě věku, pohlaví a estetických potřeb. Dále rozebírá …víceAbstract:
This master thesis focuses on customer satisfaction at a selected establishment of aesthetic and plastic medicine. It aims to discover factors which influence customer satisfaction at the clinic in question and to confirm or deny research hypothesis related to it. This thesis defines a typical customer based on age, sex and aesthetical needs. It also focuses on marketing communication commonly used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77432
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Henrieta Pálešová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77432
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Research through design jako přístup pro iterativní vývoj firemní aplikace
Martin Nejezchleba -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Medical Aesthetic Marketing in Chinese New Media
Tereza ŠVARCOVÁ -
Ošetřovatelská péče v estetické medicíně z pohledu klientek
Vanda BLÁHOVÁ -
Marketingový potenciál estetické medicíny v Česku
Anna Barborová