Faktory ovlivňující zákaznickou spokojenost na klinice estetické medicíny – Barbora Fučíková
Barbora Fučíková
Master's thesis
Faktory ovlivňující zákaznickou spokojenost na klinice estetické medicíny
Factors influencing aesthetic clinic customer satisfaction
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníka ve vybraném zdravotnickém zařízení estetické a plastické medicíny. Práce si klade za cíl určit faktory, které ovlivňují spokojenost zákazníků dané kliniky a potvrdit či vyvrátit výzkumné hypotézy týkající se zákaznické spokojenosti. Práce předkládá definici typického zákazníka kliniky na základě věku, pohlaví a estetických potřeb. Dále rozebírá …moreAbstract:
This master thesis focuses on customer satisfaction at a selected establishment of aesthetic and plastic medicine. It aims to discover factors which influence customer satisfaction at the clinic in question and to confirm or deny research hypothesis related to it. This thesis defines a typical customer based on age, sex and aesthetical needs. It also focuses on marketing communication commonly used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77432
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: David Říha
- Reader: Henrieta Pálešová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77432
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Research through design jako přístup pro iterativní vývoj firemní aplikace
Martin Nejezchleba -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Medical Aesthetic Marketing in Chinese New Media
Tereza ŠVARCOVÁ -
Ošetřovatelská péče v estetické medicíně z pohledu klientek
Vanda BLÁHOVÁ -
Marketingový potenciál estetické medicíny v Česku
Anna Barborová