Typografická pravidla v žákově praxi – Martin Prade
Martin Prade
Bakalářská práce
Typografická pravidla v žákově praxi
Rules of typography in the pupil's practise
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přispět k poznání úrovně typografických kompetencí, které žáci získávají v rámci svého základního (respektive středního) vzdělávání. Práce se zaměřuje na vymezení hlavních pojmů, nastínění historie typografie včetně jejího vývoje s odůvodněním, proč zařadit typografii do kurikula základních, respektive středních škol. V neposlední řadě se věnuje publikacím zabývajících …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to contribute to the knowledge of a level of typographic skills that pupils acquire in their primary (or secondary) education. The thesis also focuses on a definition of key concepts, a brief history of typography including its development with a justification, why the typography should be included into the curriculum of primary or secondary schools. Furthermore the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2013
Zveřejnit od: 31. 7. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jan Berki
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Prade, Martin. Typografická pravidla v žákově praxi. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.7.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 7. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Fyzika / fyzika - informatika
Práce na příbuzné téma
-
Matematické kompetence žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole
Andrea HUPPERTOVÁ -
Analýza úrovně motorické kompetence žáků 1. stupně Základní školy s rozšířenou výukou jazyků, Liberec
Hynek Háza -
Sociální kompetence u žáků s poruchami chování
Táňa Novotná -
SWOT analýza a její on-line video tutoriály
Kristýna Hluchá -
Možnosti a limity webové typografie
Matěj Kašpar Jirásek -
Neóny v kontexte reklamnej typografie v Bratislave do roku 1989
Zuzana Bachorecová -
Autorské písmo v kontextu emotivní typografie
Maxim Čáp -
Výuka typografie jako cesta k propagaci oboru
Dagmar KOUKALOVÁ