Inkluzivní vzdělávání dítěte se sluchovým postižením v mateřské škole – Irena PLUCNAROVÁ
Irena PLUCNAROVÁ
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání dítěte se sluchovým postižením v mateřské škole
Inclusive education of child with hearing impairment at nursery school
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Inkluzivní vzdělávání dítěte se sluchovým postižením v mateřské škole. Teoretická část je vhledem do problematiky sluchového postižení, podrobněji se zaměřením na dítě se sluchovým postižením. Dále v jednotlivých kapitolách popisuje cíle, organizaci a úkoly předškolního vzdělávání a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Vysvětluje pojmy inkluze, principy …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is The inclusive education of children with hearing impairment in nursery schools. Theoretical part provides insight into hearing impairment issues with focus on children. Individual chapters further describe goals, organisation and tasks of preschool education and education of children with special educational needs. It explains concept of inclusion, principles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
- Vedoucí: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLUCNAROVÁ, Irena. Inkluzivní vzdělávání dítěte se sluchovým postižením v mateřské škole. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikace u dítěte se sluchovým postižením v běžné mateřské škole
Lucie Králová -
Hovor pro neslyšící – nové možnosti komunikace osob se sluchovým postižením s majoritní společností
Dominika Graupnerová -
Komparativní analýza Baby Signs a českého znakového jazyka v rozvoji komunikace u dětí
Kristýna Oberreiterová -
Interakce a způsoby komunikace mezi dětmi se sluchovým postižením z mateřské školy pro sluchově postižené a dětmi slyšícími z běžné mateřské školy
Helena Pšejová -
Informovanost pracovníků v sociálních službách zaměřených na seniory o možnostech komunikace s klienty se sluchovým postižením
Anna KORČÁKOVÁ -
Problematika komunikace osob se sluchovým postižením na úřadech
Dagmar Mrkvová -
Je tlumočník jediný most komunikace mezi sluchově postiženým a majoritní společností?
Veronika Růžičková -
Možnosti komunikace s postligválně sluchově postiženými
Denisa Dvořáčková