Projekt poprodejní péče o zákazníky ve vybrané společnosti – Bc. Dagmar Barvířová
Bc. Dagmar Barvířová
Master's thesis
Projekt poprodejní péče o zákazníky ve vybrané společnosti
Project of After-Sales Customer Care in the Selected Company
Abstract:
Zaměření této diplomové práce je na poprodejní péči o zákazníky ve společnosti ROOMSTOCK market, která působí v oblasti prodeje limitovaných tenisek, oblečení a doplňků. Cílem teoretické části bylo zpracovat podklady, které pojednávají o poprodejní péči o zákazníka a stanovit tak východiska pro následné zpracování praktické části. Hlavním cílem praktické části bylo zanalyzovat současný stav poprodejní …moreAbstract:
The focus of this thesis is on after-sales care for customers in the company ROOMSTOCK market, which operates in the field of sales of limited sneakers, clothing and accessories. The aim of the theoretical part was to process materials that deal with after-sales customer care and thus determine the basis for the subsequent processing of the practical part. The main goal of the practical part was to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARVÍŘOVÁ, Dagmar. \textit{Projekt poprodejní péče o zákazníky ve vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/e52kzj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Barvířová, Dagmar. Projekt poprodejní péče o zákazníky ve vybrané společnosti. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Péče o zákazníky ve stavební firmě POstavPO s.r.o.
Šárka Poláčková -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Výběr CRM systému pro konkrétní podnik
Ema Štefániková -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Zpracování dat o zákaznicích pomocí CRM systémů
Václav Banot