K metodice výuky holocaustu na ZŠ se zastoupením didakticky upravených textových a ikonografických pramenů – Bc. Michaela HOŠKOVÁ
Bc. Michaela HOŠKOVÁ
Diplomová práce
K metodice výuky holocaustu na ZŠ se zastoupením didakticky upravených textových a ikonografických pramenů
To the methodology of teaching history of Holocaust at Primary schools with didactically modified text and iconographic sources
Anotace:
Diplomová práce K metodice výuky holocaustu na ZŠ se zastoupením didakticky upravených textových a ikonografických pramenů se zaobírá vztahy mezi nejnovějšími poznatky historické vědy k tématu holokaustu, jejich tematizací a reflexí v učebních materiálech pro žáky druhého stupně základní školy v kontextu kurikulárních požadavků Rámcového vzdělávacího programu. Práce obsahuje podrobné didaktické analýzy …víceAbstract:
This thesis called "To the methodology of teaching history of Holocaust at Primary schools with didactically modified text and iconographic sources" is taking into account the relationships between the newest history findings considering the holocaust topic. It is dealing with their topic range and reflexion in the school materials for the secondary school students in the context of the Framework Education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Dvořák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOŠKOVÁ, Michaela. \textit{K metodice výuky holocaustu na ZŠ se zastoupením didakticky upravených textových a ikonografických pramenů}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/e5901s/.
Jak správně citovat práci
HOŠKOVÁ, Michaela. K metodice výuky holocaustu na ZŠ se zastoupením didakticky upravených textových a ikonografických pramenů. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Dn-Zn
Práce na příbuzné téma
-
Hudba, píseň a písňový text jako školní historický pramen ve výuce dějepisu na SŠ
Michaela Mohylová -
Písemný pramen ve výuce dějepisu Řecko-perské války ve výuce dějepisu - metodický model s využitím školních písemných historických pramenů
Radim Dvořák -
Obraz jako školní historický pramen: Výtvarné umění v dějinách 20. století
Markéta Hofmanová -
K použití písemného historického pramene při výuce dějepisu
Marek Hlaváč -
Paměť míst v ghettu Terezín. Didaktika dějepisu a geocaching
Dana VITOUŠOVÁ DVOŘÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva