Komparace komunikačně orientované výuky českého a německého jazyka na střední škole – Jaroslav Švíř
Jaroslav Švíř
Diplomová práce
Komparace komunikačně orientované výuky českého a německého jazyka na střední škole
The Comparison of Communicate-Orientated Teaching of Czech and German Language in Secondary School
Anotace:
Ústředním tématem diplomové práce je komunikační pojetí ve výuce českého jazyka a literatury na střední škole. Teoretická část se zprvu soustředí na vymezení základních, s tématem úzce spojených vědních disciplín, jakými jsou obecná didaktika, oborová didaktika a předmětová didaktika se zaměřením na didaktiku českého jazyka a literatury. V dalších částech je pozornost věnována rozvoji komunikační kompetence …víceAbstract:
The central topic of the diploma thesis is the concept of communication in the teaching of the Czech language and literature in high school. The theoretical part initially focuses on the definition of basic scientific disciplines closely connected with the topic, such as general didactics, disciplinary didactics and subject didactics, and with a focus on the didactics of the Czech language and literature …víceKlíčová slova
Didaktika oborová didaktika didaktika českého jazyka a literatury kritická místa současné výuky češtiny komunikační kompetence komunikační pojetí výuky komunikační pojetí výuky českého jazyka a literatury komunikační metoda ve výuce českého a jazyka a literatury komunikace a jazyk integrace komunikační a jazykové složky ve výuce češtiny komunikační pojetí výuky českého jazyka a literatury na střední škole.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Kotenová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVÍŘ, Jaroslav. \textit{Komparace komunikačně orientované výuky českého a německého jazyka na střední škole}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/e5akh9/.
Jak správně citovat práci
Švíř, Jaroslav. Komparace komunikačně orientované výuky českého a německého jazyka na střední škole. Liberec, 2022. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / český jazyk - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační pojetí výuky skladby v 7. ročníku základní školy
Anastázie Vondrová -
Učitel vzdělávací oblasti "Informační a komunikační technologie" a jeho pojetí výuky.
Vendula KOSINOVÁ -
Učitelé informačních a komunikačních technologií na základní škole a jejich pojetí výuky
Tomáš NOVÁK -
Rozvoj empatie a sebeempatie ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy.
Tereza Holzerová -
Komparace textů Kateřiny Tučkové a Petra Kersche a jejich využití v hodinách českého jazyka v 9. ročníku základní školy
Lenka Korečková -
Srozumitelnost příkladových lexikálních jednotek ve vybraných pracovních sešitech českého jazyka pro 8. a 9. třídu ZŠ a odpovídající ročníky gymnázií
Tereza Ježková -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
ROZVOJ KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY A ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Tereza VONDRÁŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva