Výzkum informovanosti zákazníků o produktech a činnostech společnosti Moravská Vodárenská, a. s. – Bc. Zuzana KVĚTÁKOVÁ
Bc. Zuzana KVĚTÁKOVÁ
Bakalářská práce
Výzkum informovanosti zákazníků o produktech a činnostech společnosti Moravská Vodárenská, a. s.
Research On Brand And Product Awareness For Moravská Vodárenská, a. s.
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zprvu zabývám částí teoretickou, ve které se zaměřuji na problematiku marketingu služeb, informovanosti zákazníků, tj. marketingový výzkum, poté přejdu k metodám sběru informací, a to především dotazníkovému šetření. Teoretickou část završím problematikou způsobu psaní reklamního textu. V praktické části analyzuji daný podnik, kterým je Moravská Vodárenská, a.s., kde je mým …víceAbstract:
The bachelor theses consist of two main sections. The first will be the teoretical part, which will be mainly focused on service marketing, customer awareness, this is marketing research. Accordingly I will deal with methods of information, acquistion, mainly with Questionnaire disquisition. The teoretical part will ends with the problems about advertisement text. The practical section contains analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor:
10413
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KVĚTÁKOVÁ, Zuzana. \textit{Výzkum informovanosti zákazníků o produktech a činnostech společnosti Moravská Vodárenská, a. s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/e5bvu5/.
Jak správně citovat práci
KVĚTÁKOVÁ, Zuzana. Výzkum informovanosti zákazníků o produktech a činnostech společnosti Moravská Vodárenská, a. s.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Moderní metody sběru informací v oblasti Country inteligence
Ivo Pěta -
Vybrané metody sběru dat pro výzkum manažerského rozhodování v prostředí byznys simulačních her
Michal Prokop -
Metody stanovení genetického založení vybraného druhu hospodářských zvířat
Eliška Vrbová -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketingový výzkum
Kateřina Bachurová -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Vendula Holá -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná