Spotřebitelské efekty a greenwashing ve fast fashion – Barbora Kučerová
Barbora Kučerová
Diplomová práce
Spotřebitelské efekty a greenwashing ve fast fashion
Consumer effects and greenwashing in fast fashion
Anotace:
Diplomová práce se zabývá greenwashingem a spotřebitelskými efekty v poptávce, zaměřuje se na stádový efekt, efekt snobské spotřeby a Veblenův efekt. Cílem práce je zjistit vliv greenwashingu a těchto efektů na chování spotřebitelů v odvětví fast fashion. Práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty klíčové poznatky z dostupných sekundárních zdrojů potřebných …víceAbstract:
This diploma thesis deals with greenwashing and effects in the theory of consumers’ demand, focusing on the bandwagon effect, snob effect and the Veblen effect. The aim of the thesis is to determine the influence of greenwashing and these effects on consumer behaviour in the fast fashion industry. The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part summarizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94358
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94358
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Efekty ekonomické teorie na trhu s luxusem u generace Z
Tomáš Kříž -
The relationship between perceived stress, rumination, mobile phone addiction and academic achievement, and the protective effect of mental health literacy: A Moderated chain mediation effect in the context of Czech Republic and China
Hongyang LIU