Bc. Veronika Šťastná

Bachelor's thesis

InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele

InFluencer marketing and its impact on consumers
Abstract:
Bakalářská práce na téma Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele se zabývá analýzou vlivu influencerů na uživatele sociálních sítí v České republice. Cílem práce je zjistit, zda jsou influenceři považováni za důvěryhodné osoby a zhodnotit jejich vliv na uživatele sociálních sítí v České republice. Práce je rozdělena na tři části. Teoreticko-metodologická část se skládá z vymezení základních …more
Abstract:
This Bachelor’s dissertation focuses on the topic of the Influencer marketing and its impact on the consumers deals with analysis of the influence of influencers on the users of social media in the Czech republic. The aim of the work is to find out whether the influencers are considered as a trustworthy persons and evaluate their influence of social media users in Czech republic. The dissertation is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 1. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Štěpán Chalupa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze