Ing. Barbora Flegelová

Bachelor's thesis

Etické limity v reklamě

Ethical Limits in Advertisement
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá etickými limity ve vztahu k sexistickému a stereotypnímu zobrazování muže a ženy v reklamě. Obecně definuje pojem reklama, psychologii v reklamě a její regulaci. Dále charakterizuje etiku a učení antických filozofů, na jejichž základě je odvozováno, co je etické a neetické chování. V praktické části je tento aparát využit k hodnocení jednotlivých televizních reklam, …viac
Abstract:
This bachelor thesis is about ethical limits in relation to sexist and stereotyping image of men and women in advertising. Generally, it defines advertising, psychology in advertising and its regulation. Furthermore it characterizes ethics and ideas of ancient philosophers. Based on that it is deduced what is ethical and unethical behaviour. The practical part of the thesis utilizes the ethical rules …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní