Kateřina Hrochová

Master's thesis

Návrh mediální strategie pro značku Don Peppe

Media Strategy Proposal for Brand Don Peppe
Abstract:
Ústředním tématem diplomové práce je popis mediálního trhu a strategie plánování médií. Hlavním cílem práce je konkrétní návrh mediální strategie pro značku Don Peppe na rok 2022, která je rozpracována do podrobného mediaplánu. V teoretické části jsou podrobně rozebrána hlavní média a možnosti jejich využití v mediální komunikaci. Zároveň je popsán i český mediální trh, včetně konzumace médií českou …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is a description of media market and media planning strategy. The main goal is specific proposal of a media strategy for the Don Peppe brand for year 2022, which is developed into a detailed media plan. The theoretical part discusses in detail the main media and the possibilities of their use in media communication. At the same time, the Czech media market is described …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Jiří Ryšavý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83660