Návrh mediální strategie pro značku Don Peppe – Kateřina Hrochová
Kateřina Hrochová
Master's thesis
Návrh mediální strategie pro značku Don Peppe
Media Strategy Proposal for Brand Don Peppe
Abstract:
Ústředním tématem diplomové práce je popis mediálního trhu a strategie plánování médií. Hlavním cílem práce je konkrétní návrh mediální strategie pro značku Don Peppe na rok 2022, která je rozpracována do podrobného mediaplánu. V teoretické části jsou podrobně rozebrána hlavní média a možnosti jejich využití v mediální komunikaci. Zároveň je popsán i český mediální trh, včetně konzumace médií českou …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is a description of media market and media planning strategy. The main goal is specific proposal of a media strategy for the Don Peppe brand for year 2022, which is developed into a detailed media plan. The theoretical part discusses in detail the main media and the possibilities of their use in media communication. At the same time, the Czech media market is described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83660
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Jiří Ryšavý
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83660
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
MEDIALNI STRATEGIE PRO SPOLEČNOST ARTMEDICO, s.r.o.
Karel Pulgret -
Média a mediální strategie
Kirill Polyakov -
Plánování mediální strategie podniku
Erik Werner -
Média a mediální strategie
Jiřina Maříková -
Mediální strategie Farmy Drmaly jako malého rodinného podniku
Zuzana Pajerová -
Marketingový plán a mediální strategie na uvedení nového časopisu na český trh
Sandra Stauberová -
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST
Johanka Marková -
Tvorba mediální strategie pro vybranou společnost
Emil Cienciala