Customer experience v bezobalových obchodech – Karolína Dvořáčková
Karolína Dvořáčková
Master's thesis
Customer experience v bezobalových obchodech
Customer experience in zero waste stores
Abstract:
Práce zkoumá aktuální téma customer experience (zákaznických zážitků) v nově vznikajících obchodech, které se specializují na prodej zboží bez obalů. Jedná se o typ obchodu, který je rozšířený především mezi jedinci, kteří chtějí žit bezodpadovým životním stylem (tzv. zero waste) a vědomě minimalizují své odpady. Hlavním cílem práce je zhodnotit stávající zákaznickou zkušenost v bezobalovém obchodě …moreAbstract:
This thesis analyses the customer experience in newly created stores, that primarily offer all kinds of products without excessive packaging. These stores are usually called „zero waste “and they are popular amongst individuals who are trying to live a zero-waste lifestyle by minimizing their waste in every possible way. The main aim of this thesis is to evaluate the current customer experience in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76061
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2019
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Jindřich Henzl
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76061
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Zero waste
Helena MATYÁŠOVÁ -
Komunikační kampaň Centra Zdravé Já se zaměřením na Zero Waste
Lucie Jurčová -
Zero waste
Helena MATYÁŠOVÁ -
Koncept Zero Waste v prostředí bezobalových obchodů
Lucie Šedivá -
Aplikace konceptu Zero Waste v prostředí bezobalových obchodů
Dominika Přibylová -
Fenomén Zero waste: život bez odpadu
Eliška HYŽOVÁ -
Zhodnocení nákladů na obalové materiály v porovnání s zero waste maloobchodem
Tereza Vlková -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl