Karolína Dvořáčková

Master's thesis

Customer experience v bezobalových obchodech

Customer experience in zero waste stores
Abstract:
Práce zkoumá aktuální téma customer experience (zákaznických zážitků) v nově vznikajících obchodech, které se specializují na prodej zboží bez obalů. Jedná se o typ obchodu, který je rozšířený především mezi jedinci, kteří chtějí žit bezodpadovým životním stylem (tzv. zero waste) a vědomě minimalizují své odpady. Hlavním cílem práce je zhodnotit stávající zákaznickou zkušenost v bezobalovém obchodě …more
Abstract:
This thesis analyses the customer experience in newly created stores, that primarily offer all kinds of products without excessive packaging. These stores are usually called „zero waste “and they are popular amongst individuals who are trying to live a zero-waste lifestyle by minimizing their waste in every possible way. The main aim of this thesis is to evaluate the current customer experience in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2019
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Jindřich Henzl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76061

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod