Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami – Bc. Hana Eichlerová
Bc. Hana Eichlerová
Master's thesis
Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami
Marketing Communications of the Tesla Lighting Brand Across Cultures
Abstract:
Cílem diplomové práce s názvem Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami je navrhnout komunikační kampaň na sociálních sítích značky pro německý trh. Teoretická část věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti digitálního marketingu a jeho nástrojům, komunikačního mixu, marketingové komunikace, globalizace, značky, kultury a kulturním rozdílům. Praktická cast poskytuje …moreAbstract:
The aim of the thesis entitled Marketing communication of Tesla lighting across cultures is to design a social media campaign for the German market. The theoretical part focuses on basic theoretical knowledge in the field of digital marketing and its tools, communication mix, marketing communication, globalization, brand, culture and cultural differences. The practical part provides answers to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
EICHLEROVÁ, Hana. \textit{Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/e5x34a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Eichlerová, Hana. Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Digitální marketing včetně projektové studie
Anna Přibylová -
Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
Nataliia Bundziak -
Digitální marketing jako součást komunikačního mixu
Tereza Trávníčková -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková