Sociální CRM středoevropských společností v oboru technologie, komunikace a média – Bc. Jan Němec
Bc. Jan Němec
Master's thesis
Sociální CRM středoevropských společností v oboru technologie, komunikace a média
Social CRM of Central European companies in the field of technology, communications and media
Anotácia:
Cílem práce je zjistit charakter sociálního CRM uskutečňovaného ve vybraných středoevropských firmách orientujících se na trh B2C a B2B. Pro tento účel jsou vybrány firmy z oboru technologie, komunikace a média z databáze společnosti Deloitte CE Top 500. Celkově je vybráno 23 společností, z nichž 18 je orientovaných na B2C a 5 na B2B. Tyto firmy jsou podrobeny obsahové analýze pomocí sociální sítě …viacAbstract:
Aim of this theses is to find out character of social CRM realized in selected Central European B2C-oriented and B2B-oriented companies. For this purpose, the companies from the field of technology, communication and media from the Deloitte CE Top 500 database are selected. Overall 23 companies are selected, of which 18 are B2C-oriented and 5 are B2B-based. These companies are being analyzed using …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5140
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMEC, Jan. \textit{Sociální CRM středoevropských společností v oboru technologie, komunikace a média}. Online. Diplomová práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/e5zppn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální CRM spotřebitelských řetězců
Roman Kelner -
Sociální CRM českých bankovních institucí
Jan Veselý -
Vliv faktorů na popularitu facebookových příspěvků společností B2B
Kateřina VOJČOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva