Péče o zákazníky vybrané fyzioterapeutické ordinace – Tereza KREISINGEROVÁ
Tereza KREISINGEROVÁ
Master's thesis
Péče o zákazníky vybrané fyzioterapeutické ordinace
Client care of a selected physiotherapeutist's office
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou péče o zákazníky vybrané fyzioterapeutické ordinace. Cílem diplomové práce je pomocí marketingových nástrojů přispět k zvyšování zákaznické spokojenosti vybraného fyzioterapeutického zařízení, a tím k udržování stávajících klientů, jakož i k dalšímu rozrůstání zákaznického portfolia. Cíl diplomové práce byl naplněn prostřednictvím analýzy vlivu makro a mikroprostředí …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of customer care in a selected physiotherapeutist's office. The aim of the thesis is to use marketing tools to contribute to increasing customer satisfaction of the selected physiotherapy facility, and therefore to retain existing clients, as well as to further expand the customer portfolio. The aim of the thesis was fulfilled by analysing the impact of macro and micro …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREISINGEROVÁ, Tereza. \textit{Péče o zákazníky vybrané fyzioterapeutické ordinace}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Health Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/e5zspa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KREISINGEROVÁ, Tereza. Péče o zákazníky vybrané fyzioterapeutické ordinace. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta zdravotnických studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta zdravotnických studiíJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Health StudiesMaster programme / field:
Organization and development of healthcare institutions / Organization and development of healthcare institutions
Theses on a related topic
-
Postavení a funkčnost marketingové komunikace v nevládní neziskové organizaci profilace pěstounské péče
Tereza Baubínová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Jindřich Slunéčko -
Start up marketingová komunikace vybraného podniku
Magdalena Krebsová -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Marketingová komunikace malých léčebných lázní
Jana Andělová -
Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov
Ludmila Vaňurová -
Výzkum spokojenosti zákazníka ve firmě Fyzioterapie PaedDr. Eva Kumstátová s. r. o.
Jan Kumstát