Monika Hrstková

Diplomová práce

Marketingová komunikace B2B firmy na sociálních sítích

Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat možnosti marketingové komunikace na sociálních sítích pro firmu ze sektoru B2B a následně vytvořit vhodný plán marketingu na sociálních sítích pro firmu z tohoto sektoru. Nejprve jsou vymezeny teoretické předpoklady tohoto oboru, který vychází z internetového marketingu. Popsány jsou tři nejdůležitější sítě pro B2B marketing, a to sítě Facebook, LinkedIn a Twitter …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse possibilities of social media marketing communication for a B2B company and, based on the analysis, to create a suitable social media marketing plan for a concrete company. Firstly, the theoretical basis of social media marketing is defined. The most important social networks for B2B marketing, Facebook, LinkedIn and Twitter, are described. In the second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/e60pnb/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku